📌Дані лічильників води передали лише 36% споживачів громади.

👉Нововолинськводоканал просить усіх не зволікати.

З 15 лютого працівники абонентського відділу КП «Нововолинськводоканал» НМР уже прийняли понад 5200 показників водолічильників від абонентів Нововолинської громади. Це 36 відсотків від загальної кількості лічильників води, які встановлені у помешканнях споживачів нашої громади.

↪До завершення строку подачі показників води залишилося 4 дні! Ближче до кінця місяця водоканал фіксує близько тисячі дзвінків у день. Щоб не очікувати в черзі на з’єднання, рекомендуємо абонентам користуватися Вайбером та онлайн сервісами для передачі даних. Це набагато швидше, зручніше та інформативніше. Передати показники до водоканалу можна:

💻1. Зареєструватися в Особистому кабінеті на офіційному сайті КП «Нововолинськводоканал» НМР https://nowowod.com.ua, натиснувши на кнопку «Внести показники». Для реєстрації потрібно знати особовий рахунок та номер водолічильника.

📷📲2. Надіслати фото лічильника, номер особового рахунку та адресу приладу обліку через Viber – +380 (67) 3322260. Даний номер лише для повідомлень у Viber.

🙂3. Ту ж саму інформацію можна надіслати через чат-бот у Viber, зареєструвавшись за посиланням viber://pa?chatURI=nowowod (для ПК);

☎️4. Зателефонувати особисто за номерами телефонів: +380 (3344) 2-48-19, +380 (67) 3320501, +380 (67) 3320522 – за графіком роботи водоканалу;

📮5. Записати показники, адресу та номер водолічильника, номер особового рахунку на аркуші паперу та вкинути у скриньку самообслуговування, яка розташована в приміщенні Нововолинськводоканалу на першому поверсі.

❗️Нагадуємо: передавати показники потрібно щомісяця. Навіть, якщо ви не користувалися водою і показник залишився той самий!